Portland gaat samenwerking aan met RapidFire Tools

Zoetermeer, 4 januari 2017 – RapidFire Tools is leverancier van tools voor IT-assessments, waaronder het bekroonde Network Detective. Portland kiest voor RapidFire Tools, omdat zij tools biedt die onmisbaar zijn in een hoogwaardig dienstenpakket van iedere Managed Service Provider (MSP).

Network Detective helpt IT-dienstverleners beter inzicht te krijgen in wat er speelt bij hun klanten en daardoor meer business te genereren. Er bestaan verschillende modules en appliances, die MSP’s mogelijkheden bieden om hun dienstverlening aan eindklanten uit te breiden. De tool wordt al gebruikt door duizenden MSP’s wereldwijd.

Network Detective is de industriestandaard als het gaat om tools voor het produceren van IT-assessments. De tool is zeer gebruiksvriendelijk. Zo kunnen medewerkers die niet technisch onderlegd zijn, binnen enkele minuten een volledige set rapportages produceren over de staat van het netwerk na de IT-assessments.

Network Detective helpt bij het maken van netwerkevaluaties. Extra modules voor bijvoorbeeld security-assessments en Exchange- of SQL-serverassessments zijn eenvoudig toe te voegen. De Security Assessment-module is te gebruiken als een securityvoorstel ‘in-a-box’. Hiermee creëren MSP’s eenvoudig nieuwe securitydiensten voor hun eindgebruikers, zonder dat zij genoodzaakt zijn een gecertificeerde security-engineer in dienst te nemen.

RapidFire Tools voorziet in Compliance Assessments en is daarmee de enige tool die de tijdrovende taak van data verzamelen in hoge mate automatiseert. Vervolgens produceert het alle documenten die bij een eventuele audit noodzakelijk zijn. RapidFire’s HIPAA- en PCI-modules zijn compleet, snel en accuraat.

Portland is exclusief distributeur van RapidFire Tools in de Benelux.

Over RapidFire Tools

RapidFire Tools Inc. is de ontwikkelaar van de Network Detective assessment tools, waaronder Network Assessment, Security Assessment, Exchange Assessment, SQL Server Assessment en HIPAA Compliance Assessment modules. Het bedrijf werd opgericht in juni 2010 door IT ondernemer Michael Mittel. De missie van het bedrijf is het ontwikkelen en verkopen van innovatieve en krachtige IT-oplossingen met duidelijke waarde proposities die dienstverleners, resellers en MSP’s helpen new business te genereren, nieuwe diensten te ontwikkelen en succesvoller te worden, en daarnaast voorzien in de rapportage behoeften van IT-professionals binnen eindgebruiker organisaties. Zie ook: www.rapidfiretools.com.

Afbeeldingen:

233030 bruno rapidfire eb0a03 original 1483527188