---persbericht---

Portland benoemd tot distributeur voor NinjaMSP

Portland breidt MSP-portfolio uit met software voor IT-ninja's

Zoetermeer – 12 juni 2017 – Portland en NinjaMSP kondigen vandaag een samenwerkingsovereenkomst aan die Portland in staat stelt de Remote Monitoring en Management-oplossing van NinjaMSP aan te bieden aan Managed Services Providers (MSP’s) in Europa.

“NinjaMSP is de krachtigste Remote Monitoring en Management (RMM)-oplossing die op de markt beschikbaar is, heeft de beste user experience en bovendien integraties met vrijwel alle producten die door MSP's worden gebruikt”, aldus John Reuman, Vice President of Business Development, NinjaMSP. “Onze samenwerking met Portland Europe onderstreept onze missie om onze concurrerende RMM-oplossing te introduceren in het MSP-landschap in de Benelux.”

Ninja is een zeer complete SAAS-oplossing met patch management, alerting, policy beheer en scripting. Daarnaast heeft het alle denkbare integraties voor anti-virus, backup en disaster recovery, screenshare en professional services automation (PSA).

Ninja’s cloudbased RMM-tool kent een onboardingsessie van één uur en is uitermate eenvoudig te gebruiken door de intuïtieve user interface.

George van Brugge, CEO van Portland Europe, is verheugd met de toevoeging van NinjaMSP aan het portfolio van Portland. “Ninja sluit naadloos aan bij het profiel van de IT-dienstverleners die Portland al jaren bedient. Bovendien hebben onze partners behoefte aan oplossingen met een zeer kort onboardingproces. Met NinjaMSP bieden we MSP’s méér waarde voor hun geld.”

Over NinjaMSP

NinjaMSP is een snelle groeier uit Silicon Valley en heeft ruime ervaring met het bouwen van producten voor Managed Services Providers (MSP's). Het team heeft een achtergrond in Dell, Quest Software, Sonicwall, PacketTrap, LassoLogic en Anchor. Het NinjaMSP-platform is speciaal ontworpen voor MSP’s, en biedt een eenvoudige en makkelijk te gebruiken web interface, geïntegreerde zoekmogelijkheden en remediation. Bovendien is voor het gebruik van NinjaMSP geen training nodig. Met 360 graden monitoring geeft het platform MSP's een meetbare manier om hun infrastructuur te provisionen, monitoren en beheren.  Voor meer informatie: www.portland.eu/ninja.

---einde persbericht---

- Beeldmateriaal NinjaMSP: