--persbericht--

Portland Europe benoemd tot Cybonet distributeur

Portfolio uitbreiding met innovatieve cybersecurity-oplossingen van Israelische origine

Zoetermeer, 18 september 2017 - Portland en CYBONET kondigen vandaag een samenwerkingsovereenkomst aan die Portland in staat stelt de cybersecurity-oplossingen van CYBONET aan te bieden aan IT-dienstverleners in de Benelux.

CYBONET is een internationale securityspeler met hoofdkantoor in Israël. Tot CYBONET's portfolio behoren de volgende producten:

• Cybowall. Het eerste Security Operating Center (SOC) specifiek voor het MKB. Complete en continue monitoring van het netwerk en real-time reactie op bedreigingen wanneer ze zich voordoen. Inclusief compliance rapportages ten behoeve van GDPR/AVG, PCI-DSS, ISO en dergelijken.
  • PineApp Mail Secure. Anti-spam en anti-virus oplossingen ten behoeve van on-premise of hosted e-mail, e-mail archivering, e-mail encryptie, mail relay clustering, DLP (Data Leak Prevention) en versturen van grote bestanden.
  • Outbound Spam Guard. Carrier-grade oplossing voor het blokkeren van 99% van alle ongewilde uitgaand e-mailverkeer. Neutraliseren van botnet-activiteit binnen het netwerk.

Het MKB is vandaag de dag een aantrekkelijker doel voor cyber-criminelen dan het grootbedrijf. Het MKB heeft namelijk veelal niet de budgetten en de relevante informatie om er actie tegen te nemen. Met de oplossingen van Cybonet hoeft dit niet langer een probleem te zijn. Enerzijds omdat veel van de noodzakelijke bescherming wordt geautomatiseerd. Anderzijds omdat de oplossingen zeer goed betaalbaar zijn.

George van Brugge, CEO Portland

Ondanks de naderende Europese regelgeving voor het beter beschermen van persoonsgegevens, zijn er nog maar weinig MKB-ondernemingen klaar voor. Reden te meer voor IT-dienstverleners om in dit gat te springen.

Met de oplossingen van Cybonet willen wij organisaties de middelen geven om effectief op te treden tegen cyberbedreigingen en zodoende hun waardevolle data en bedrijf te beschermen. Wij zijn verheugd om onze oplossingen met behulp van Portland onder de aandacht te brengen van IT-dienstverleners en Managed Service Providers in de Benelux, zodat die op hun beurt het MKB de helpende hand kunnen bieden.

Graham McIntyre, Regional Director Europe & Nordics CYBONET

Over Cybonet

CYBONET, voorheen PineApp, werd oorspronkelijk opgericht als bedrijf met een focus op e-mailbeveiliging. Sinds 2002 maken talloze MKB- en telecomondernemingen gebruik van CYBONET's oplossingen voor het beveiligen van hun kritische netwerkinfrastructuur. Met de nadruk op het partnermodel en Managed Service Providers, is CYBONET gecommitteerd om haar beveiligingstechnologie naar alle uithoeken van de wereld te brengen.

Voor meer informatie kunt u terecht op https://www.portland.eu/nl/cybowall

--einde persbericht--

- Beeldmateriaal CYBONET