Portland Europe en Computicate sluiten distributieovereenkomst

Portland breidt PSA portfolio uit met Computicate

Zoetermeer, 27 februari 2018 - Softwaredistributeur Portland maakt vandaag bekend de producten van Computicate te gaan leveren aan Nederlandse en Belgische IT-dienstverleners. Computicate is ontwikkelaar van een laagdrempelig platform voor Professional Services Automation dat Managed Service Providers ontlast bij hun bedrijfsvoering en helpt efficiënter te opereren.

Met de toevoeging van Computicate aan het portfolio is Portland nu in staat een PSA-oplossing te bieden aan IT-dienstverleners voor wie implementatietijd en gebruiksgemak hoog in het vaandel staan. Computicate PSA is in een dag te implementeren en is direct integreerbaar met de meest populaire oplossingen voor back-up services, RMM, boekhouding, betaalsystemen en Microsoft CSP Tier 1.

Hans van Leerdam, Chief Revenue Officer van Computicate, beschrijft Computicate als volgt: "We zijn feitelijk PSA zonder gedoe: intuïtief en zonder de drempels van kosten en complexiteit. We zijn als leverancier sinds 2016 actief, maar bestonden daarvoor al 12 jaar als MSP in de Nederlandse markt, die ervaring zie je ook terug in ons product."

Volgens George van Brugge, CEO van Portland Europe, is een PSA-oplossing onmisbaar voor IT-dienstverleners: "Computicate levert je exact wat je als MSP nodig hebt om je business goed te runnen en deze naar een volgend niveau te tillen. Je medewerkers krijgen snel, eenvoudig en overzichtelijk toegang tot relevante gegevens. Het maakt je inspanningen als bedrijf overzichtelijker, en dus de diensten en services die je als bedrijf levert beter uit te voeren en factureren.

Over Computicate PSA

Computicate is een Nederlands softwarebedrijf gevestigd in Rotterdam. De eerste versie van Computicate is 12 jaar geleden gebouwd als interne PSA-oplossing voor een succesvolle middelgrote MSP in Nederland, Computication. Computicate werd gebruikt om de Managed Service operatie te stroomlijnen; het systeem is gebouwd met 100% focus op gebruiksgemak en functionaliteit, en vanuit de mindset van een MSP. Begin 2016 kwam Computicate als volledig SaaS platform op de markt. Computicate werkt met een toegewijd team van professionals om haar klanten tevreden en succesvol te houden.

--einde persbericht--

- Beeldmateriaal Computicate