MSP Roadshow: voor IT-dienstverleners in transitie richting managed services

Zoetermeer, 7 maart 2018 - Distributeur Portland Europe organiseert binnenkort de MSP Roadshow, een serie bijeenkomsten met als doel IT-dienstverleners te helpen bij de transitie van break/fix (uurtje-factuurtje) naar managed services (abonnementsbasis).

Het groeiende aantal producten waarbij eindgebruikers maandelijks afrekenen kan het voor IT-dienstverleners lastig maken alleen op basis van break/fix winstgevend te blijven. Opereren als dienstverlener op abonnementsbasis (Managed Services Provider) heeft absoluut zijn voordelen, maar is niet zonder risico.

Om resellers te helpen manoeuvreren van break/fix naar managed services zijn de MSP roadshows ontstaan. Interactieve sessies, waarbij succesvolle cases worden gepresenteerd, aanwezigen ervaringen en tips kunnen uitwisselen en er ruimte is . In samenwerking met een aantal vendoren van Portland worden er ook nuttige rekenvoorbeelden, tools en oplossingen die de transitie van break/fix naar MSP vergemakkelijken besproken.

De MSP Roadshows zijn vooral geschikt voor eigenaars en beleidsmakers, en vinden plaats van 13:00 tot 16:30 op 21, 27 en 28 maart en 11 april in Zwolle, Hilversum, Leiden en Vught respectievelijk.

Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven via de website van Portland.

---einde persbericht---

Noot voor de redactie:

Zou het mogelijk zijn de data van de MSP Roadshow toe te voegen aan jullie agenda?

Beeldmateriaal MSP Roadshow:

274274 scruno%20%281%29 e6783b original 1520416354